Geboortepyro’s

Ondanks ik zelf een dochter heb die ondertussen al in de puberjaren zit, ben ik nooit echte een grote babyliefhebber geweest. Je zal mij nooit lyrisch horen spreken over de bevalling, en daarbij is al dat gedoe met luiers en papflessen aan mij niet echt besteed. Voor je het weet plakt de volledige maaginhoud van dat kleine joch tegen de muur achter je bed.

Dit neemt niet weg dat de tedere aanblik van zo een mormel, dat zich in je armen nestelt, mij toch niet echt onberoerd laat, en ik zeer graag deze kleine wezentjes in hout of ander materiaal vereeuwig.DSCN2497

De geboorte van een kind blijft voor veel mensen toch steeds een bijzondere gebeurtenis die met een feestje en een cadeau gevierd wordt. Voor zo een gelegenheid krijg ik dan ook geregeld de vraag om een pyrogravure te maken. Dit wordt dan meestal een portret met de naam, geboortedatum, gewicht, enz…

Bono kader1jasper alex 2Fopspeen Thiago2

2 thoughts on “Geboortepyro’s

  1. Ik ben me momenteel aan het verdiepen in de pyrografie en zou dit heel graag willen uitproberen. Alleen zakt de moed me wat in de schoenen als ik zie welke fantastische dingen jij maakt. Dit niveau zal ik wellicht nooit halen. Maar eerst maar eens beginnen met de basis…

    • Beste Patricia,

      Je hoeft je moed niet te laten zakken bij het aanschouwen van mijn of iemand anders zijn werk. In ieder geval alvast bedankt voor je mooie compliment. Bij mij werkt het alvast andersom. Ik wil steeds verbeteren om het betere werk zo goed als mogelijk te evenaren. De boodschap is altijd dezelfde, oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Inderdaad bij de basis beginnen en de rest komt wel met wat geduld. Ik wil je tot niets verplichten, maar ik wens je wel op de hoogte brengen dat je bij mij terecht kan voor een dagcursus pyrografie. Indien je hier meer info over wenst mag je me steeds een mail sturen via woodcreator@base.be .

      Groetjes,
      Ivan

Geef een reactie

